Poslanec Hájek má v Orlové novou kancelář

25.08.2015 08:35

Vážení spoluobčané,

dovolím si Vám oznámit, že počínaje 1. září t.r. jsem změnil sídlo mé poslanecké kanceláře. Nyní se se mnou můžete setkat na adrese Osvobození č.879.

Letos v květnu jsem byl zastupitelem panem Mgr. Chlubnou z Hnutí Nezávislých a zastupitelkou paní Kubalovou z hnutí Volím Orlovou obviněn z toho, že prostřednictvím mé poslanecké kanceláře vyvádím finanční prostředky ve prospěch hnutí ANO.

Byla, a je to hrubá lež, kterou jsem vyvrátil na mimořádném jednání zastupitelstva města Orlové.

Každopádně se mne tento nepodložený útok osobně velmi dotkl.

Do politiky jsem vstupoval po 33leté profesní kariéře v hornictví. Z toho jsem 31 let byl aktivním důlním záchranářem.

Jsem držitelem stříbrného i zlatého záchranářského kříže.

Bylo by bláznoství, kdybych si svou celoživotní reputaci zničil nějakým „odkláněním peněz za poslaneckou kancelář“.

Do řad zastupitelů jsem vstupoval proto, abych našemu městu pomohl.

Za svůj hlavní cíl jsem si pro toto volební období stanovil protlačit na ministerstvu financí a průmyslu a obchodu schválení financí na realizaci „ Revitalizace náměstí „.

Klepu na dřevo, zatím jde vše podle plánu.

Jako manažer jsem se naučil věci řešit systémově a pragmaticky.

Z tohoto důvodu jsem si v červnu koupil v Orlové družstevní byt, ve kterém jsem si také k 1.září zřídil poslaneckou kancelář. Náklady na provoz kanceláře si budu hradit ze svých prostředků.

Doufám, že můj příklad bude inspirací i pro zastupitele z klubu KSČM.

Jejich poslanci mají své kanceláře v budovách strany, a jejich roční pronájem stojí daňové poplatníky od 320 do 360 tisíc Kč.

Budu se společně s Vámi těšit na jejich reakci.

Josef Hájek

poslanec parlamentu ČR