Dementování tvrzení Orlovin

03.04.2015 18:17

Na webové stránce Orlovin jsem nalezl v jednom z posledních článků tuto větu:
"Setkal jsem se náhodně s členem Rady a předsedou sportovní komise Ing. Hrdinou. Na otázku, co komise „dělá“ mi sdělil, že připravuje zcela nový „způsob“, jak se budou peníze sportovcům rozdělovat. Na otázku, kde „to“ najdu, mi odpověděl, že na facebooku."
K tomuto bych se rád veřejně vyjádřil.
S panem Danělyšinem jsem se naposledy setkal na prezentaci biokoupaliště a jedinou naši konverzací byl pozdrav "Dobrý den". Jedině, že pan Danělyšin má telepatické schopnosti a tuto konverzaci provedl při podání ruky. Předchozí naše setkání probíhala v minulosti a nepravidelně v trafice ve "Starém Prioru", ale o sportu určitě nebyla. Byli jsme totiž v opačných pozicích a já byl jen občan, který musel trpět spolurozhodování pana Danělyšina na radnici.

Petr Hrdina